Dutchdoll.com - Ancilla Tilia Forum Index
Author Message

AncillaTiliacom Forum Index  ~  Dutch  ~  Hey Ancilla ga je nog naar het glazen huis?

brampeper
Posted: Fri Dec 21, 2007 2:54 am Reply with quote
Ik vind dat je er wel in thuis hoort. Na al die optredens bij die Geile Gerart en Giel & Michiel Very Happy op al die Vrijdagen.

En wat zou je favoriete top 3 dan zijn?

1-
2-
3-

Gaaf dat je in de FHM staat. Ga hem zeker kopen!
En AUB geen foto's meer met rare dingen in je mond AUB. Shocked Ik schrok me dood. Om met H.F. te spreken: Dat heeft zo'n jongen (meisje) toch niet nodig!

Voor de rest: Je bent nog steeds Super! Je hebt zo'n lief ondeugend kopie met zo'n goddelijk lijfje. Twisted Evil Mjummie! Twisted Evil Cool En volgens mij een superlief karaktertje. Je moet echt dat huis in. Even Gerard pesten. Maar pas op! Hij is getrouwd he!! Hahaha.

PS. Was al lang lid geworden van je site, ware het niet dat ik het idee heb dat als ik lid word er aan vast zit voor altijd tenzij ik (schriftelijk & moeilijk Rolling Eyes Opzeg. iDEAL & Paypal zijn dan misschien betere alternatieven, gaan er meer luitjes over stag.

A lot a Love and Respect wished and a nice Christmas and Yew Year from your biggest fan. Grtz. FH
forumadmin
Posted: Fri Dec 21, 2007 6:37 pm Reply with quote
Site Admin Joined: 17 Nov 2005 Posts: 59
hey BramPeper (jeetje een burgervader hier op het forum!)

Ik moet toch even reageren op het inschrijf en uitschrijf verhaal.
We zijn aan het kijken hoe we meer betaalmethoden kunnen aanbieden. iDeal is zeker een optie, maar er komt meer aan!

Op dit moment hebben is voor ccBill gekozen juist omdat deze zo handig, makkelijk en snel is. Ook als je op wilt zeggen. Gewoon naar hun site toe, subscription ID en email en aanvinken dat je niet meer wilt opgeven. easy!

Om even op het topic zelf ook in te gaan... Natuurlijk moet Ancilla naar het Glazen huis! Twisted Evil
Winnifred
Posted: Sat Dec 22, 2007 11:41 am Reply with quote
Ik kom hier inderdaad speciaal om te kijken of Ancilla ook in het glazen huis komt. Natuurlijk hoort ze daar! En ik zou het niet willen missen! We kunnen ook zelf contact opnemen met het glazen huis en zeggen dat we haar ook willen. Toch? Weet iemand dat toevallig? Winnifred
Lexie Molotoff
Posted: Sat Dec 22, 2007 1:23 pm Reply with quote
ja actie!!!

Volgens mij kun je ze gewoon bellen met verzoeken...

We gooien ancilla gewoon zelf in de veiling Twisted Evil
Ancilla Tilia
Posted: Sat Dec 22, 2007 3:36 pm Reply with quote
Wat betreft de betalingsmehtodes' Webbie zit er inderdaad achteraan. Paypal gaat helaas geen optie worden vrees ik, omdat zij nogal problematisch doen wat betreft transacties tussen erotisch-gerelateerde websites. Bekenden van me met fetish-sites zijn hierdoor al eens hun inkomsten misgelopen, en dat kan niet de bedoeling zijn!

As for het glazen huis; Ik heb een beetje de pech dat ik zelf de laatste week ontzettend druk ben geweest, en dat ik er zelf dus ook niet heel erg achteraan ben gegaan. 3fm heeft me gisteren gebelt voor de vrijdagnacht uitzending, maar dat was helaas te kortdag voor mij om het nog even snel te regelen. Ik zou er graag heengaan, maar volgens mij is er ook een lijst belangstellende vol B'- en A'Ners die ook allemaal graag hun steentje bijdragen aan de "De wereld schreeuwt om drinkwater"-actie. Ik had zelf ook al wat ludieke dingen bedacht om geld in te zamelen, maar ik vrees dat het voor volgend jaar is. Twisted Evil

In de tussentijd niet vergeten waar het allemaal om draait, en dat is dat dagelijks om de 15 seconden een mens doodgaat aan de gevolgen van tekort aan schoon water!

hier kun je zien wat je allemaal kunt doen om geld in te zamelen. Vergeet niet, het lijkt veel geld wat er binnenkomt, maar een waterpomp kost enkele duizenden euro's, en per neergezette pomp worden er honderden levens gered. Al dat geld is dus ook hardstikke dringend nodig.
Ries
Posted: Sat Dec 22, 2007 8:20 pm Reply with quote
Ancilla Tilia wrote:
Ik had zelf ook al wat ludieke dingen bedacht om geld in te zamelen, maar ik vrees dat het voor volgend jaar is. Twisted Evil

Heb je niet wat leuke dingetjes liggen voor de ebay veiling? Zou der zo opbieden;)

Te gekke site trouwens! Ben helemaal fan!
Winnifred
Posted: Sat Dec 22, 2007 10:08 pm Reply with quote
Helaas, dan maar volgend jaar. Ik weet hoe druk je het altijd hebt. Een veiling vind ik een héél leuk idee!
brampeper
Posted: Sun Dec 23, 2007 4:25 am Reply with quote
Ancilla Tilia wrote:
Wat betreft de betalingsmehtodes' Webbie zit er inderdaad achteraan. Paypal gaat helaas geen optie worden vrees ik, omdat zij nogal problematisch doen wat betreft transacties tussen erotisch-gerelateerde websites. Bekenden van me met fetish-sites zijn hierdoor al eens hun inkomsten misgelopen, en dat kan niet de bedoeling zijn!

As for het glazen huis; Ik heb een beetje de pech dat ik zelf de laatste week ontzettend druk ben geweest, en dat ik er zelf dus ook niet heel erg achteraan ben gegaan. 3fm heeft me gisteren gebelt voor de vrijdagnacht uitzending, maar dat was helaas te kortdag voor mij om het nog even snel te regelen. Ik zou er graag heengaan, maar volgens mij is er ook een lijst belangstellende vol B'- en A'Ners die ook allemaal graag hun steentje bijdragen aan de "De wereld schreeuwt om drinkwater"-actie. Ik had zelf ook al wat ludieke dingen bedacht om geld in te zamelen, maar ik vrees dat het voor volgend jaar is. Twisted Evil

In de tussentijd niet vergeten waar het allemaal om draait, en dat is dat dagelijks om de 15 seconden een mens doodgaat aan de gevolgen van tekort aan schoon water!

hier kun je zien wat je allemaal kunt doen om geld in te zamelen. Vergeet niet, het lijkt veel geld wat er binnenkomt, maar een waterpomp kost enkele duizenden euro's, en per neergezette pomp worden er honderden levens gered. Al dat geld is dus ook hardstikke dringend nodig.

Hey die Ancilla, ik beloof ik wordt nog wel eens lid van de site. En ja heb ook al gestort; 50 Euro(OK, helft gesponserd door de overheid, LOL Rolling Eyes ) éindelijk eens nuttig bestede belastingdoekoe. Laughing Jammer dat je niet in het GH zit. Volgend jaar inderdaad beter. Ben benieuwd wat je in gedachte had aan ludieke dingetjes! Misschien kun je op de vrijdagavonden bij de DJ's eens een voorproefje geven... Twisted Evil
Verheug me d'r nu alweer op!!!

Groetjes..
badpakje
Posted: Sat Dec 20, 2008 11:51 am Reply with quote
Joined: 23 Apr 2006 Posts: 52 Location: North, the Netherlands
nou ja..... staat er op eens weer een glazenhuis... heb ik het al gemist of?

Very Happy Very Happy
Annyway, een jaar verder, en opnieuw een uitstekend goed doel, kortom Ancilla, ga je nog een bezoekje doen aan dit jaar's glazen huis?
Ancilla Tilia
Posted: Sat Dec 20, 2008 1:34 pm Reply with quote
Niet dat ik weet...!

All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1
Post new topic

Jump to: