Dutchdoll.com - Ancilla Tilia Forum Index
Author Message

AncillaTiliacom Forum Index  ~  Dutch  ~  corset!

sprookjesprinses
Posted: Thu Dec 22, 2005 1:42 pm Reply with quote
Gisteren bracht ik een bezoekje aan Amsterdam en zag bij Morgan (kalverstraat) een prachtig corset-achtig ding (bordeauxrood en van fluweel) in de etalage. Erg leuk voor de Kerst. Maar.....kun je nou zo'n corset combineren met een shirtje eronder of een jasje erover?

Fijne feestdagen!! ~X~
Ancilla Tilia
Posted: Fri Dec 23, 2005 7:02 pm Reply with quote
Ze hebben inderdaad een heleboel mooie corsetten te koop voor de feestdagen... Deze klinkt erg leuk! Je kunt ze heel mooi combineren met een zwarte drie kwart rok (die je ook veel ziet deze winter) , en waarom niet zonder jasje erbij? Geeft het iets sexy sophisticated!
Als je dat niet aan durft kun je ook een shawl-wrap (van zijde bijvoorbeeld) om je schouders slaan voor iets meer bedekking...
veel succes en een hele fijne kerst!
sprookjesprinses
Posted: Sat Dec 24, 2005 2:09 pm Reply with quote
Dank je voor de tip corsetten koningin! Wink
sprookjesprinses
Posted: Sat Dec 24, 2005 3:51 pm Reply with quote
Ow ja; het jasje was meer bedoeld tegen de kou Wink
Pat1974
Posted: Mon Mar 19, 2007 9:22 pm Reply with quote
Voor de liefde van mijn leven zoek ik een corset om cadeau te geven. Ik verwacht veel corset-liefhebbers en deskundigen op deze website. Heeft iemand een goed adres (omgeving Amsterdam)? Kleur en materiaal is niet belangrijk (dat bepaald zij) als ie maar goed strak aangesnoerd kan.

Bedankt alvast voor je hulp.

Patrick
Ancilla Tilia
Posted: Tue Mar 20, 2007 12:13 am Reply with quote
Voor tightlacing vind ik persoonlijk zijden corsetten het mooiste. Nu zijn die op internet in overvloed te vinden, maar als je ze ook wilt aanpassen en dan ook nog binnen amsterdam, wordt de keuze al wat beperkter.

Aangezien het hier zoals je zo liefdevol gezegd om de liefde van je leven gaat zal ik maar even niet op de prijskaartjes letten Wink Misschien ook wel leuk om eentje op maat te laten maken dan?

één van de beste corset ontwerpers van de wereld zit in de marnixstraat in Amsterdam;
Jeroen van der klis van Bizarre Design

Een andere bekende corsetmaker is JC Creations die in zeeburg zit.

Ik ben zelf ook heel tevreden over de klassieke design van Vollers Corsets ,
die ze ook voor een kleine meerprijs verkopen bij Absolute Danny

Voor Latex corsetten kun je ook heel goed terecht bij DeMask en Xarina

Eentje die niet in Amsterdam zit, maar die ik toch ook even wil vermelden is fetish megastore Subliem in Rotterdam, omdat ze daar een heleboel corsetten en andere leuke dingen hebben van veel verschillende merken.

Voorlopig ben je wel even zoet denk ik? Wink Please tell them I sent you!
Pat1974
Posted: Tue Mar 20, 2007 9:49 pm Reply with quote
Bedankt voor de goede tips; JC vind ik een grote, oogverblindende keuze bieden. De satijnen corsetten ogen het mooist en die van leer, bijvoorbeeld bij Danny, zien er minder draagbaar uit. Maar wie let op draagbaarheid als ze bijna geen adem kan halen van haar strakke corset Wink

Over de prijs ga ik even niet zeuren. Nogmaals bedankt, we houden je op de hoogte.

Patrick
Aart61
Posted: Thu Aug 02, 2007 6:32 pm Reply with quote
voor onze trouwdag (07-07-07 ja ja) heeft mijn vriendin een prachtig corset met rok etc etc laten maken bij The Black Rose in Zwolle.
Zag er prachtig uit!!

Dank je wel Leo!
Ancilla Tilia
Posted: Wed Aug 13, 2008 6:40 am Reply with quote
Ik heb een blog geschreven over mijn bezoekje bij Bizarre Design corsetmakers! Met heel veel fototjes erbij Smile

http://www.ancillatilia.com/personal/blog.php

All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1
Post new topic

Jump to: