Dutchdoll.com - Ancilla Tilia Forum Index
Author Message

AncillaTiliacom Forum Index  ~  Dutch  ~  De Gouden Kooi

Ancilla in de Gouden Kooi

NEE!   [ 5 ]  
62%
  62%
Hoera, elke dag Ancilla op tv!   [ 3 ]  
37%
  37%

Total Votes : 8
Ancilla Tilia
Posted: Fri Jan 25, 2008 11:34 am Reply with quote
Hey kaaskoppen!

Ik ben gevraagd voor De Gouden Kooi, om als gast langs te komen voor enkele weekjes.

Ja ik ben de eerste om toe te geven dat het een ranzig kutprogramma is.

Ja, het is hele leuke exposure en zo mediageil ben ik dan ook wel weer.

Hebben jullie hier een mening over?
eelcosan
Posted: Fri Jan 25, 2008 11:56 am Reply with quote
Wat mij betreft kan je niet genoeg op tv en radio Very Happy
Maar de gouden kooi is inderdaad wel een kutprogramma
en of jij daar zin in hebt is de vraag. Ik denk dat je er vrij vlug klaar mee bent, maar vanuit commercieel oogpunt zal het je vast een flink aantal
fans opleveren.......
Pannekoek
Posted: Fri Jan 25, 2008 7:19 pm Reply with quote
Ik zou het doen als ik jouw was, dan krijg je mischien een ietwat betere publiciteit in Nederland...

En zo ranzig is het roch niet? Je moet alleen een beetje oppassen voor grote vrouwenliefhebber Huub.. Wink

Iets beters lijkt me om 'Avondgiel' ofzo met Giel te verzinnen... Rolling Eyes Want ik neem aan dat niet veel Nederlanders s'avonds kijken..
Pannekoek
Posted: Fri Jan 25, 2008 9:31 pm Reply with quote
*Ahum.. * S'nachts bedeol ik.. Embarassed
Yggy
Posted: Fri Jan 25, 2008 11:47 pm Reply with quote
er kijken 's nachts meer naar NachteGiel dan je denkt .... zeker wanneer onze sidechick verwacht wordt. Wink

ik denk dat je vooral moet afvragen of je je doelgroep bij de GK vind. ik verwacht namelijk van niet. misschien dat ik me vergis maar ik verwacht vooral soappubliek, merendeel vrouw, die naar GK kijkt. kijkcijfers zijn niet al te geweldig wat ik her een der lees ongeveer 300.000 of minder. daarnaast ook de vraag of je je naam en/of reputatie te grabbel wil gooien, want als ik sommige personen over GK hoor en de (scheld)woorden die ze voor de deelnemers/bezoekers gebruiken..... nee, denk dat het dan meer kwaad dan goed doet.

dan kun je nog beter letters om gaan draaien als een nieuwe Leontien.... Razz
Ancilla Tilia
Posted: Sat Jan 26, 2008 4:51 am Reply with quote
De kijkcijfers zijn inderdaad rond de 300.000, maar als je daarbij optelt de youtube video's die 10.000'en keren bekeken worden, en het feit dat elk klein opstandje in het huis weer breed word uitgemeten in alle media... Om de een of andere reden weet iedereen toch altijd waar het over gaat wat betreft DGK!!
Yggy
Posted: Sat Jan 26, 2008 11:07 am Reply with quote
Je geeft aan dat je mediageil bent, maar is dit niet een beetje te veel van het goede? Ieder slecht/vervelend/minder charmant moment van/voor je wordt in beeld gebracht. Als je jurkje ff verkeerd zit door te veel aan siliconenolie en verschuift continu of de camera bekijkt je van de verkeerde hoek waardoor het lijkt alsof je een dikke reet hebt, kan jij dat er niet uit filteren. Of zal er iemand aan de andere zijde van de camera aanwezig zijn, die jou bij de regie beschermd?

Nog enkele vragen die me te binnen schieten over paar weken bezoek aan GK:
* zit je er dan 24/7?
* zijn er bepaalde eisen die zij stellen?
* hebben ze bepaalde verwachtingen van jou? bijvoorbeeld kledingvoorschriften of shoots/workshops met bewoners?
* bieden ze je een honorarium aan voor eventueel mislopende opdrachten in die weken?
* kan je ten alle tijden vertrekken, wanneer het jou niet (meer) bevalt?
* krijg je het recht om ieder gewenste vorm van contact met de buitenwereld te houden?
* wat vinden goede vrienden en contacten binnen je vakgebied van dit aanbod?
HeadBangr
Posted: Sat Jan 26, 2008 1:18 pm Reply with quote
ik heb wel eens gezegd:"het maakt niet uit HOE ze over je praten, ALS ze maar over je praten"

Maar niet als het mensonterend is zoals regelmatig te zien bij de GK. Ik vind alles om de GK behoorlijk negatief. Hetgeen ik er dan WEL van heb gezien.
Wat me opvalt is dat de mensen enorm inspelen op elkaars zwakheden. Zo'n beetje de laagste manier van klieren die er is.

En de regie van de GK gaat het om een ding, Kijkcijfers, of dat ten kostte gaat van jou of wie dan ook zal ze naar mijn mening een grote rotzorg zijn.

Probeer eerst eens of je bij BNN in een van hun 300x positievere, vrolijkere programma's kunt komen:)
brampeper
Posted: Tue Jan 29, 2008 6:54 am Reply with quote
Tja, als je het zelf al ook niets vind..
Weet ook niet of het echt gaat aansluiten bij de fetish wereld.
Vanuit die optiek gezien, zul je denk ik er niet zoveel aan hebben. Misschien beter nee zeggen dan wordt je de volgende keer voor een kwalitatief beter programma gevraagd.
Rob_v_B
Posted: Mon Feb 04, 2008 10:06 pm Reply with quote
Hey Ancilla,

Het idee is opzich wel goed maar ik zou t niet doen als k jou was...je spreekt toch een bepaald publiek aan...en dat is nou niet echt het publiek dat naar DGK kijkt...Commercieel gezien is het voor media aandacht wel een goeie, maar bedenk je wel dat het ook averrechts zou kunnen werken als jij daar in latex ronddwaalt...en idd het is zowieso eigenlijk meer een wedstrijdje pesten daar...Jij moet schitteren in de media...en niet tussen lastpakken gaan inzitten die niets anders te doen hebben dan elkaar de villa uit te treiteren...en je wilt toch zeker niet eindigen zoals Kelly toen in de gouden kooi??

voor mij dus een nee, niet doen,
groetjes,

Rob
Ancilla Tilia
Posted: Tue Feb 05, 2008 2:28 am Reply with quote
De pol uitslag op mijn hyves pagina was;

Nee! 48.3% 87 votes
Ja! 51.7% 93 votes

Voor degene die me iets beter kennen zal het niet als verassing komen; Ik heb besloten om niet op de uitnodiging van de Gouden Kooi in te gaan!

De voornaamste reden is dat het me niet zo gezellig lijkt, daarbinnen. Ook al zou ik als gast maar een paar weekjes blijven, die tijd besteed ik dan liever aan dingen die wel leuk en positief zijn.

Ik wil iedereen ontzettend bedanken die hier en in de pol gereageerd heeft! Ik vond het heel leuk al jullie (hele verschillende) perspectieven te lezen.
Yggy
Posted: Tue Feb 05, 2008 8:39 am Reply with quote
Ik hoop dat er snel een beter aanbod komt om je media-geilheid op bot te laten vieren .... Razz

Misschien een dergelijk 'nieuw' programma zoals de Belgische sexuloge Goedele Liekens ooit had. Wellicht een leuke uitbreiding is op je FHM column.
badpakje
Posted: Thu Feb 07, 2008 4:12 am Reply with quote
Joined: 23 Apr 2006 Posts: 52 Location: North, the Netherlands
Dan was ik heeel ff op vakantie... Ik kijk ook never naar dat programma, ik hoor er wel eens iets van via een kennis die het dan wel volgt, ja inderdaad vrouw en haar dochter... Maar er is niets wat ik leuk vind in die show.
Ook fijn te weten dat je voornaamste reden wel is dat het leuk moet zijn, is toch wel DE reden om wel of niet te willen..

All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1
Post new topic

Jump to: