Dutchdoll.com - Ancilla Tilia Forum Index
Author Message

AncillaTiliacom Forum Index  ~  Dutch  ~  Ancilla in de FHM !

Ancilla Tilia
Posted: Wed Apr 18, 2007 12:01 pm Reply with quote
Het gerucht ging al een tijdje, maar nu mag ik het dan ook eeeeiiindelijk bekend maken;

Ik sta in de FHM! Hij ligt vanaf nu (18 April) en de hele komende maand in de winkel en je kunt er 10 pagina's over me in vinden met een foto editorial en een groot interview.

De samenwerking tussen mij en FHM verliep zo goed dat ze me ook hebben gevraagd het hele komende jaar (!) de vragenrubriek onder mijn vleugeltje te nemen. Naast de grote fotoreportage van deze maand kun je me dus vanaf 16 Mei elke maand met verse foto's en de antwoorden op al je stoute vragen in de Nederlandse FHM vinden!

Foto's zijn gemaakt door Mike van der Toorn en de latex lingerie is van Fraulein Erhardt

en tot slot;

Very Happy Very Happy Very Happy I rule Very Happy Very Happy Very Happy Wink

-----------------------------------------------------------------------------------

Ik wil je bij deze vragen om alsjeblieft op mij te stemmen op FHM 100 sexiest
Ik zou het echt super vinden als ik in de zomer tot Nederlands 100 mooiste vrouwen zou behoren en je kunt er zelfs ook nog prijzen mee winnen! Alvast bedankt *zoen zoen* !
badpakje
Posted: Wed Apr 18, 2007 6:35 pm Reply with quote
Joined: 23 Apr 2006 Posts: 52 Location: North, the Netherlands
Aha Prijzen! .... Ik kan me maar een prijs wensen.... ahum... maar dat zoenen houden we te goed!?! Very Happy

Maar alweer in de kiosk, das mooi!
PIRATE
Posted: Sat Apr 28, 2007 12:03 am Reply with quote
NIET ALLEEN OMWILLE VAN DE HEEL ERG MOOIE EN STIJLVOLLE FOTO'S IN DE FHM, MAAR VOORAL HET INTERVIEUW GENOOT DE AANDACHT.
BEMERK IK DAAR EEN VROUW DIE DURFT UITKOMEN VOOR HAAR GEVOELENS, DIE WEET EN WIL VOELEN WAT EEN MAN ECHT VOOR HAAR KAN BETKENEN, OP ZOEK NAAR KLASSE IN DEZE WERELD VAN FETISJISME EN OP ZOEK NAAR DIE ECHTE MAN DIE WEET WAAR HET OP STAAT ?
NOU JE BENT ME D'R EENTJE, EN UIT EIGEN ERVARING KAN IK INDERDAAD BEVESTIGEN DAT EEN ECHTE VROUW, EN ZEKER EEN HELE MOOIE, VALT(of is het gillen, of kruipen, of.....) VOOR DIE MAN DIE VAN AANPAKKEN WEET

GEGROET EN VEEL SUCCES
Ancilla Tilia
Posted: Mon Apr 30, 2007 7:25 am Reply with quote
Het interview is inderdaad heel erg in FHM style geschreven en erg persoonlijk geworden.. waarom willen mensen toch altijd weten wat ik in mn privé leven doe.. ik snap het niet! zucht Wink
rleendert
Posted: Mon Apr 30, 2007 11:14 am Reply with quote
Ancilla Tilia wrote:
Het interview is inderdaad heel erg in FHM style geschreven en erg persoonlijk geworden.. waarom willen mensen toch altijd weten wat ik in mn privé leven doe.. ik snap het niet! zucht Wink

Tja, ik vrees dat dat een beetje bij het beroemd zijn hoort... En als je dan ook nog bekend staat om fetish fotoshoots, willen mensen helemaal weten hoe kinky je privéleven wel niet is. Vooral als hun eigen leven erg vanille is. De foto's creëeren een beeld wat ze graag bevestigd zien.

Ieder mainstream interview met een fetishmodel dat ik ooit gelezen heb verloopt ongeveer volgens het volgende patroon:

Q: "Hoe ziet je gemiddelde dag eruit?"
A: "Nou... Ik word 's ochtends wakker in mijn bed..."
Q: "In kinky lingerie?!"
A: "Nee, gewoon in m'n pyjama... Meestal ga ik daarna eerst ontbijten."
Q: "Kinky ontbijten?!"
A: "Neehee, ik neem gewoon wat cornflakes ofzo. Daarna ga ik douchen en--"
Q: "Kinky douchen?!"
A: "(Zucht...)"
Ancilla Tilia
Posted: Tue May 01, 2007 7:54 am Reply with quote
LOL Very Happy

Je weet toch dat de volgende keer dat ik met een reporter rond de tafel zit en ik krijg die exacte vragen dat zó hard ga lachen Wink
BelgiumMarc
Posted: Mon May 07, 2007 10:24 pm Reply with quote
HEBBES!

Eindelijk even tijd gehad om die FHM op te pikken! Kon ik toch niet missen zeker! En zeker niet teleurgesteld. Die latex lingerie is héél mooi in beeld gebracht. FE ontegensprekelijk. Toch altijd raar dat ze je in een dominante positie stellen bij de foto's. Dat zweepje hoort niet echt in jouw hand Wink

Ik geef het toe, ik heb eerst de plaatjes bekeken. Interview was voor na het werk. Inderdaad nogal persoonlijk geworden (ik stel me steeds de vraag hoeveel van zo'n interview naar de tafeltjes ernaast doordringt Razz ) Openhartige antwoorde, Ancilla! Ik blijf het raar vinden, fetish op z'n nederlands geschreven...

Toch maar eens werk maken van een cowboy en indiaantjes shoot Twisted Evil
rleendert
Posted: Wed May 09, 2007 7:05 pm Reply with quote
BelgiumMarc wrote:
Toch maar eens werk maken van een cowboy en indiaantjes shoot Twisted Evil

Wat hij zegt!
Ancilla Tilia
Posted: Sun May 13, 2007 7:17 pm Reply with quote
oh nee nee, alsjeblieft niet, ik wil absoluut niet vastgebonden worden door een mooie meid in een cowboy pakje.. met van zulke cowboy laarzen.. en zo'n hoedje.. en dan van zulke latex hotpants.....
Ok ok ok, misschien denk ik er nog even over na... Embarassed
iDJ Chris
Posted: Thu Jun 07, 2007 6:34 pm Reply with quote
Ancilla Tilia wrote:
oh nee nee, alsjeblieft niet, ik wil absoluut niet vastgebonden worden door een mooie meid in een cowboy pakje...

Hmm... Als ik jou nou zou vastzetten bij mijn Ancilla altaartje dan heb ik de collectie compleet Embarassed
tuig
Posted: Thu Jun 07, 2007 6:38 pm Reply with quote
Wat een indianenverhalen zeg Laughing
En de mensen mij maar raar vinden als ik vertel dat we in de buurt riddertje speelden en een "prinses" vastbonden aan het hek...

Vroegâh was alles beter zeggen ze...

Twisted Evil

Last edited by tuig on Thu Jun 07, 2007 6:39 pm; edited 1 time in total
Ancilla Tilia
Posted: Thu Jun 07, 2007 6:39 pm Reply with quote
Ancilla is not available for purchase Wink
iDJ Chris
Posted: Thu Jun 07, 2007 6:45 pm Reply with quote
Ancilla Tilia wrote:
Ancilla is not available for purchase Wink

Ik kan heel schattig lijken en de ideale schoonzoon ... en gevaarlijk buiten kantooruren Wink
iDJ Chris
Posted: Wed Jun 13, 2007 10:59 pm Reply with quote
En wat zie je er weer geweldig uit in de nieuwe FHM Smile
Vond hem net tussen de post (oh wat ben ik weer traag vandaag...)

Ik heb dat jassenfetishverhaal al eens gelezen op het forum van sekswoordenboek.nl exact hetzelfde als in de FHM staat Embarassed
Ancilla Tilia
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:05 am Reply with quote
Dank je wel voor de scans Chris! Ik vind de fototjes ook heel leuk deze maand Smile

Wat stom van het woordenboek, scherp oog heb je! De vragen krijg ik elke maand opgestuurd van de redactie en sinds kort heb ik het eigen emailadres ancilla@FHM.nl Wellicht heeft dezelfde briefschrijver ze ook naar FHM gestuurd?? Maar nou ben ik wel reuze benieuwd of mijn antwoord een beetje overeenkomt met dat van Hilde van der Ploeg! Very Happy

De vragen van aankomende maand zijn wel weer lekker heftig moet ik zeggen....

All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 2
Goto page 1, 2  Next
Post new topic

Jump to: